توجه داشته باشید که کلیه اصول، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. تغییر قوانین در آینده، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 2 الی 12 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
حداقل مبلغ سفارش 50,000 تومان است
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بهطور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را نيز برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
سیاست قیمتگذاری در "ويتآنلاين" مبتنی بر اصول مشتریمداری و احترام به حقوق مصرفکننده بوده و قیمتهای ارائه شده بر اساس قیمتهای خردهفروشی میباشد. و سعي بر اين است كه محصولات با كيفيت و سورت شده در اختيار مشتري قرار گيرد
با توجه به فروش میوه بر اساس «کیلوگرم» و عدم امکان انطباق صد درصدی وزن سفارش داده شده، ممکن است تلورانسی در حدود 150 تا 300 گرم در میوههای سنگین مانند سیب، انار، پرتقال و … و 50 تا 100 گرم در میوههای سبکتر مانند کیوی، گیلاس و... بههنگام تحویل محصولات "ويتآنلاين" مشاهده گردد که پیشتر ضمن كسب حلاليت و پوزش از مشتریان عزیز، چنین تلورانسی در امر توزیع میوه را اجتنابناپذیر است. بدیهی است "ويتآنلاين" تمام سعي خود را ميكند تا حقوق مشتري خود را رعايت و به آن احترام بگذارد لذا با توجه به این ماده از قوانین سایت "ويتآنلاين" ، استفاده مشتری از این سایت به منزله پذیرش این تلورانس بوده و "ويتآنلاين" از کلیه عواقب مالی و حقوقی آن مبراست.
توجه به این نکته ضروریست که محصولاتی مانند هندوانه، خربزه و ... که به صورت عددی به فروش میرسند، حدود وزن در کارت محصولات مربوطه مندرج میگردد. بدیهیست در این موارد نیز سفارش محصولات مذبور به معنای پذیرش تلورانس پیشگفته است.
در فروش میوه بهصورت عددی نیز به علت اینکه تمامی میوهها از نظر وزنی بهصورت صددرصدی مشابه هم نبودهاند و تلورانس وزنی در حدود 20 تا 50 گرم دارند، لذا قیمت محاسبهشده برای هر میوه بر اساس وزن میانگین هر سری بار میباشد. بدیهی است با توجه به این ماده از قوانین "ويتآنلاين" ، استفاده مشتری از این سایت به منزله پذیرش این تلورانس بوده و "ويتآنلاين" از کلیه عواقب مالی و حقوقی آن مبراست.
"ويتآنلاين" ، طراوت و تازگی میوه و سبزیجات تحویلشده را به صورت کامل تضمین میکند. مشتريان عزيز در صورت عدم رضایت از کیفیت محصولات ارسالی و یا به هر دلیل دیگر، میتوانند تا قبل از بازگشت پیک تحویلدهنده سفارش، آن را بدون قید و شرط مرجوع نمایند. لذا در حین تحویل گرفتن سفارشها دقت لازم را برای تایید یا رد کیفیت سفارشهای ارسالی، مبذول فرمایید.
با توجه به اینکه وسیله حمل و ارسال کالا پیک موتوری است لذا حداکثر سقف بار قابل حمل جهت یکبار ارسال حدوداً 30 کیلوگرم در نظرگرفته شده است و هزینه محاسبهشده بر اساس این مقدار کیلوگرم و فقط برای یکبار ارسال میباشد ، در صورت افزایش وزن بار از وزن مذكور، هزینه حمل بهصورت جداگانه محاسبه میگردد.
با توجه به قوانين دفاتر پيك موتوري ، پيك موظف است مرسوله را با همان كرايه اوليه درب منزل تحويل دهد ،اما در صورتي كه محل تحويل در طبقات فاقد آسانسور باشد برابر قوانين دفاتر پيك موتوري به ازاي هرطبقه1000تومان به هزينه پيك اضافه ميشود كه قابل پرداخت به همان پيك ميباشد اين عرف و قانون پيك بوده و "ويتآنلاين" در اين مورد اختيار ندارد
در پرداختهای پس از تحویل لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن اکیدا خودداری کند و با مسترد نمودن کالا امکان ارسال مجدد را برای "ويتآنلاين" فراهم آورد. این ارسال مجدد کاملا رایگان بوده و هیچ گونه هزینهای متوجه مشتری نخواهد بود.
"ويتآنلاين" به حریم خصوصی کاربران خود احترام میگذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن میگذارید
یکی از اولویتهای اصلی "ويتآنلاين" محافظت از اطلاعات حساب کاربران مشتريان و جلوگیری از دسترسیهای غیرمجاز به این اطلاعات است.
برای هر بار ورود به حساب کاربری در"ويتآنلاين" از رمز عبور یکبار مصرف (OTP) استفاده میشود که تنها با دسترسی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراهی که از طریق آن در "ويتآنلاين" ، حساب کاربری خود را ایجاد کردهاید امکانپذیر است،
اطلاعات حساب یا کارت بانکی که در زمان پرداخت وارد میکنید، در درگاه بانکی وارد میشوند و به هیچ عنوان در "ويتآنلاين" دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورد استفاده خواهند بود.
علیرغم تمام رویههای ایمنی که "ويتآنلاين" مطابق با قانون به هنگام ارائه خدمات اتخاذ کرده است، متاسفانه تدابیر امنیتی را نمیتوان به صورت صد در صدی تضمین نمود، بنابراین مقتضی است:
از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آنها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید،
در صورت وقوع سرقت گوشی همراه و همچنین پیش از واگذاری آدرس ایمیل و شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کردهاید، موضوع را به پشتيبان "ويتآنلاين" اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات كيف پول در آن تغییر کند. در غیر این صورت و در موارد دسترسی اشخاص ثالث به شماره و سيم كارت شما ، تمامی مسئولیت هرگونه استفاده یا سوءاستفاده از حساب کاربری شما به عهدۀ شخص شماست و "ويتآنلاين" هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد
اطلاعاتی که برای ایجاد حساب کاربری در نرمافزار بازار ضروری است شامل نام و نام خانوادگي ، شماره تلفن همراه، آدرس محل دريافت محصولات خريداري شده و رمز عبور (به صورت رمزگذاریشده) یا سایر اطلاعاتی که شما در اختیار "ويتآنلاين" قرار میدهید،
در هر یک از موارد فوق، "ويتآنلاين" ممکن است اطلاعاتی را به منظور تأیید هویت و حصول اطمینان از حق دسترسی شما به اطلاعات شخصی، درخواست کند. این اقدامات و تدابیر با هدف محافظت از اطلاعات و جلوگیری از دسترسیهای غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما انجام میشوند.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
مشتری عزیر ما در تمام مراحل فعالیت خود سعی خواهیم کرد که بهترین خدمات و محصولات را در اختیار شما قرار دهیم چذا که معتقد هستیم مشتریان ما لیاقت بهترن ها را دارند
اما اگر به هر دلیل در این امر نا موفق و یا کاستی احساس کردید میتوانید با شماره پشتیبانی تماس گرفته و طرح شکایت کنید و پشتیبانی نیر موظف است طبق اساسنامه شکاست شما رو به بالاترین مقام مجمعه انتقال داده و پیگیری نماید و در نهایت فرایند انجام شده را به استحضار شاکی برساند
مشتريان با وارد كردن اطلاعات درخواستي در سايت يا اپليكيشن اعلام ميدارند كه تمامي قوانين را مطالعه نموده و آن را قبول دارند